Weboldal készítés

Milyen a pénzkereső weboldal ?

A pénzkereső weboldal különböző célokat tud elérni, működni tud. Mit jelent, hogy egy weboldal működik, dolgozik, pénzt keres?

Mit kell elérnünk weboldal készítéskor?
Nagy látogatottság a látogatottság növelés révén ( a látogatottság növelés -nek csak az egyik része a kereső optimalizálás, látogatókat vonzani az oldalra még több más módon is lehet)

Látogatók megtartása az online marketing segítségével: Figyelem felkeltés, címsor, szövegtagolási módszerek. Weboldal szöveg írás ez egy külön tudomány.

Látogatók vissza csábítása: hírlevél rendszerrel, értékes tartalommal, ingyenes ajándékokkal stb.

Ellenálhatatlan ajánlat: weboldal készítés előtt gondoljunk a TV shop -ra. Online marketing technikák alkalmazása értékesítéskor.

Technikai feltételek: Hírlevél rendszer, megrendelő lap, elérhetőség stb.. Autómatizálás a folyamatos, gördülékeny működéshez.

Működtetés: Folyamatosan kell végeznünk linkcseréket, baner hirdetések kihelyezése. A látogatottság növelését folyamatosan végeznünk kell.

Weboldal készítés


A hatékony weboldalhoz először is el kell érnünk, hogy a látogató egyáltalán felkeresse az Weboldalunk. Erre több lehetőség is adódik drága és sok reklámmal szép eredményt lehet elérni. Azonban szerencsénkre, létezik egy ugyanilyen hatékony és szinte ingyenes megoldás a weboldal készítés -hez kereső marketing melynek eszköze a kereső optimalizálás. A keresők kutatják az internetet és különböző szempontok alapján osztályozzák az weboldalakat. Ha ezeket a szempontokat szemelőt tartva készítjük el a weboldalunkat, azaz a keresőre optimalizáljuk, akkor nagyobb valószínűséggel fog a weboldalunk felkerülni a keresők listájára és ez által fogunk a leendő ügyfelek látókörébe kerülni.

Weboldal készítés útmutató


A felmérések szerint Kb. 10 - 40 másodpercünk van, hogy rábírjuk a látogatót, maradjon nyugodtan weboldalunkon hiszen pont itt van amit keres. El kell érnünk, hogy weboldalunk látogatói szakértőnek tekintsenek az adott témában és bízzanak bennünk! Itt jön a képbe a tartalom és a design. Weboldalunknak bőséges, értékes tartalommal kell rendelkeznie. Az adott témát kimerítő részletességgel kell a látogató elé tárni, segíteni őt a választásban, sőt még egy-két titkot is elárulhatunk. Ez bizalmat ébreszt a leendő ügyfelekben és hosszú távú kapcsolatot biztosít. Ezen kívül tegyünk lehetővé számukra ingyenes vagy próba anyag letöltését weboldalunkról.  Keressük fel a konkurencia weboldal -ait és vizsgáljuk meg mit nem tettek meg az ügyfelekért, mit felejtettek ki, miben tudunk mi többet nyújtani. Ha megtaláltuk, jól láthatóan helyezzük el a weboldalon.


Hogyan csináljuk?


Ezen hívül weboldalunknak küllemében is meg kell felelnünk a látogatók elvárásainak. De ne essünk túlzásba. Óvatosan a design -al. Az izgő-mozgó, csilingelő weboldalak nem szerencsések egy üzleti weboldalnak. Azon kívül, hogy zavaró lehet még az átláthatóságot is akadályozhatja. Ráadásul a kereső marketing szempontjából sem előnyös, mivel a keresőrobotok a flash-ekben lévő információt nem tudják kiolvasni. A különböző nyitó oldalak (a weboldalon a fő oldal előtti animáció) csak a látogatók drága idejét rabolják. Ne felejtsük el a weboldalunk egy eszköz amivel pénzt szeretnénk keresni az interneten,  viszont ennek az eszköznek jellegénél fogva dolga is, hogy jól nézzen ki, ezért minden egyes weboldal -nál más és más, a rá jellemző szempontokat kell figyelembe venni, hogy elérjük a célunkat.


Minden számít


A használhatóság szintén létkérdés. Számítanunk kel arra, hogy a felhasználó nem gyakorlott internetező, de adott estben potenciális megrendelő. Ezért a weboldalnak, következetesen felépülő, átláthatónak kell lennie. A könnyebb navigáció érdekében biztosíthatunk oldaltérképet, hiszen lehet, hogy valaki célirányosan egy valamit keres. Minél több magunkra az az különböző weboldal -ainkra mutató linket rakjunk, ez gyorsabb navigálást biztosít, átláthatóbbá teszi a hosszabb szövegeket és a kereső optimalizálás szempontjából is fontos.

Felülvizsgálat

Weboldalunkat folyamatosan elemeznünk kell. Figyelnünk kell a látogatottságot, honnan érkeztek a látogatók, (ezt a szerver szolgáltatatója tudja biztosítani). Ajánljuk fel a látogatónknak ingyenes hírlevelünket. Figyelem a hírlevelünk ne hangzatos semmit mondó reklámok legyenek, amik csak a vásárlásra buzdítanak, ezzel rövid úton elveszíthetjük ügyfeleinket! A hírlevél valós igényeket elégítsen ki. A hírlevél mennyiségének változásával párhuzamosan vizsgáljuk a látogatottságot. Vizsgáljuk a kereső programokban a jelenlétünket.
Lehetőleg minél több elérhetőséget adjunk meg! Valódi címeket és ne postafiókot.

És a végére a lényeg:
Hasznot hozó weboldal csak valós igényeket kielégítő termékkel vagy szolgáltatással működik. Az összes fentebb leírt dolog fikarcnyit sem ér ha például utcai levegőt árulunk.

Írj nekem emailt